دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 10:30 :: نويسنده : mely

حالا پیش خودتان تصور کرده اید که اگر روزی زن شما ، در محل کارتان ، رئیس شما بشود،چه عواقبی خواهد داشت ؟
اگر مایلید تا گوشه ای از عواقب شوم این وضعیت را دریابید ، این مطلب را تا آخر ، به دقت مطالعه کنید !
اگر یکروز ، چند ساعت دیر به محل کارتان برسید ...
واکنش همسر/رئیس شما : این چه موقع اومدن به سر کاره ؟ می دونی ساعت چنده ؟ چرا اینقدر دیر اومدی ؟ چیکار می کردی ؟ کجا بودی ؟ با کی بودی ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری!
اگر یکروز از ارباب رجوع ، زیر میزی یا همان رشوه ، دریافت کنید ...
واکنش شما : این چه کاری بود که تو کردی ؟ چرا این کار رو کردی ؟ مگه حقوق خودت برات کافی نبود ؟ مگه خرج و مخارجت در ماه چقدره ؟ چرا خرجت اینقدر رفته بالا ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !
اگر یکروز ، تقاضای چند روز مرخصی نمایید ...
واکنش همسر/رئیس شما : چرا تقاضای مرخصی کردی ؟ دیگه چه اتفاقی برات افتاده ؟ جایی می خوای بری ؟ کجا می خوای بری ؟ چرا می خوای بری ؟ با کی می خوای بری ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !
اگر یکروز در پرونده هایی که زیر دست شماست ، اشتباهی رخ دهد ...
واکنش همسر/رئیس شما : چرا این اشتباه رو مرتکب شدی ؟ چرا توی کارت دقت نکردی ؟ چرا چند وقته که بی دقت شدی ؟ چرا اینقدر حواست پرته ؟ انگار که فکر و ذکرت یه جای دیگست ؟ حواست کجاست ؟ هوش و حواست پیش کیه ؟ به کی داشتی فکر می کردی ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !
اگر یکروز ، بعنوان کارمند نمونه اداره معرفی شوید ...
واکنش همسر/رئیس شما : از صمیم قلب بهت تبریک می گم . تو بعنوان کارمند نمونه شناخته شدی . حالا بگو ببینم ، چی شد که یکدفعه اینقدر عوض شدی ؟ چی باعث شده که اینقدر خوب کار کنی ؟ انگیزت برای خوب کار کردن چی بوده ؟ مشوقت کی بوده ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !
اگر یکروز بخواهید از کارتان استعفا دهید ...
واکنش همسر/رئیس شما : چرا می خوای استعفا بدی ؟ مگه اتفاقی افتاده ؟ پس مخارج زندگی رو چطوری می خوای تامین کنی ؟ مگه شغل بهتری پیدا کردی ؟ چه شغلی ؟ کی برات پیدا کرده ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !!
امیدوارم که با خواندن این مطلب ، به عمق فاجعه پی برده باشید ! پس به شما توصیه می شود که یا زوجه ای که رئیس باشد اختیار نکنید ، یا نگذارید که خانومتان رئیس شما بشود ، و یا اگر هم یک زمانی خدایی نا کرده ، روم به دیوار ، خانوم شما رئیستان شد ، سریعا و بدون هیچگونه معطلی ، از محل اداره متواری شوید و به دنبال یک شغل دیگر بروید!!!

شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 10:29 :: نويسنده : mely

 


سراغ هر متخصص تغذیه‌ای كه بروی، محال است از وضعیت نامناسب كمبود ویتامین‌D در كشور حرفی به میان نیاورد.


بیش از 80 درصد كودكان دبستانی در تهران كمبود ویتامین‌D دارند و با توجه به الگوی غذایی خانوارهای ایرانی، انتظار می‌رود سایر افراد جامعه نیز وضعیت مشابهی داشته باشند...

به قول دكتر نیستانی، در سفره ایرانی غذای حاوی ویتامین‌D
.................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : mely

توانایی در مدیریت و تغییر تـصورات ذهنی یکی از مهمترین فاکتورها در رشد شخصیتی افراد به شمار می رود.

شـاید تـمام دلایـل و شـواهد عیــنی و منطقی حاکی از آن بـاشد که شمـا ملزم بـه انجام کـاری هستیـد، امـا نـاگـهان یک مرتبه احساسی در شما ایجاد شده و شما را از انجام کاری که در ذهن دارید، باز میدارد. اگر بتوانید احساساتتان را تابع خود کنید و اجازه ندهید که بر خلاف شما کار کنند، آنگاه می توانید تاثیرات شگرف موفقیت را در زندگی خود احساس کنید.

راههای زیادی وجود دارند که به واسطه ی آنها می توانید احساسات خود را تغییر دهید. در این قسمت قصد داریم تا شما را با 10 نمونه از آنها آشنا کنیم که البته شامل شکلات، درد، و یا الکل نیستند و با بکارگیری آنه به موفقیت دست پیدا خواهید کرد.

شاید برخی از آنها دقیقاً در همان زمان اجرا جواب ندهند، تقریباً مثل آموزش دوچرخه سواری است که ابتدا باید قدری تمرین کنید تا بتوانید به خوبی دوچرخه سواری را یاد بگیرید. اگر در مورد دوچرخه سواری کتاب بخوانید، هیچ گاه موفق نخواهید شد که آنرا یاد بگیرید و همان بار اول که سوار دوچرخه می شوید به زمین خواهید افتاد. اما یاد زمان کودکی بیفتید که چگونه دوچرخه بازی را یاد می گرفتید، سواردوچرخه میشدید، به زمین می افتادید، دوباره از زمین بلند می شدید، خاک های لباستان را تکان میدادید، و دوباره سوار دوچرخه می شدید و دوباره ودوباره ودوباره این کار را تکرار میکردید.



1- ریلکس باشید

این مورد شاید در نگاه اول ساده باشد، اما باید یاد بگیرید که زمانی آرامش خود را حفظ کنید که بیشترین فشار بر روی شما وارد می شود. زمانیکه این کار را
.................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 21:27 :: نويسنده : mely

7.gif

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 21:26 :: نويسنده : mely

تحقیقات جدید نشان داد که آمریکایی‌ها جذاب‌ترین مردم در جهان هستند. در این تحقیق از بیش از 5 هزار بریتانیایی در مورد جذاب‌ترین مردم جهان نظر سنجی شد و در این نظر سنجی آمریکایی‌ها در ابتدای لیست قرار گرفتند.

برزیلی‌ها و اسپانیایی‌ها هم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را در این لیست از آن خود کردند.استرالیایی‌ها و ایتالیایی‌ها نیز مکان‌های چهارم و پنجم را به دست آوردند. سوئدی‌ها رده ششم را به دست آوردند و جالب آن‌ است که خود انگلیسی‌ها رده هفتم را از آن خود کردند.هندوستان ، فرانسه و کانادا هم رده‌های 8 تا 10 را به خود اختصاص دادند.

یکی از سخنگویان سایت OnePoll که این نظرسنجی را انجام داده است در این باره گفت :آمریکا به دلیل داشتن صنعت سینمایی بسیار قدرتمند و با وجود داشتن بازیگرانی مانند جنیفر انیستون و برد پیت چهره خوبی از خود در دنیا به نمایش گذاشته است. اما به نظر می‌رسد با داشتن جمعیتی در حدود 300 میلیون آن‌ها چندان هم شایسته کسب مقام اول در این لیست نبودند.

این در حالی است که انگلستان فقط توانسته است مقام هفتم جهان را از آن خود کند. البته اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، سوئد و برزیل قطعا قبل از انگلستان قرار خواهند گرفت.
لیست کامل 20 کشور اول جهان از لحاظ جذابیت به شرح زیر است

1. آمریکا
2. برزیل
3. اسپانیا
4. استرالیا
5. ایتالیا
6. سوئد
7. انگلستان
8. هند
9. فرانسه
10. کانادا
11. مکزیک
12. پرتغال
13. والز
14. روسیه
15. ژاپن
16. ایرلند
17. آرژنتین
18. هلند
19. اسکاتلند
20. آلمان

یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 21:24 :: نويسنده : mely

گل‌گاوزبان گیاهی است خودرو كه اغلب در دامنه كوه‌های البرز می‌روید و در حال حاضر نیز به شكل صنعتی كشت می‌شود. این گیاه دارای گونه‌های زیادی است و به دلیل خواص دارویی فراوان و گل‌های زیبا، بسیاری از خانواده‌ها آن را در باغچه‌هایشان می‌كارند. برگ‌ها و گل‌ها بخش‌های مصرفی این گیاه را تشكیل می‌دهند.

گل‌گاوزبان به دلیل دارا بودن مقادیر چشمگیر پتاسیم و كلسیم بسیار ادرارآور بوده و با تحریك بدن، تبادلات سلولی را تنظیم و سیستم اعصاب را آرام و برای درمان ناراحتی‌های اعصاب به كار می‌رود.

جوشانده و دم‌كرده این گیاه حواس پنجگانه را تقویت كرده و بسیار نشاط‌آور، بازكننده رنگ رخسار، كاهنده غم و اندوه و ضد وحشت و اضطراب است و می‌تواند حواس‌پرتی را رفع و تنگی نفس ناشی از آشفتگی ذهنی را بهبود بخشد.

خواص ضد سرطانی

منیزیم موجود در گل‌گاوزبان ضدسرطان بوده و به دلیل دارا بودن «آلكوالویید» می‌تواند ضد حساسیت، ضد‌روماتیسم و ضد......................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 12:41 :: نويسنده : mely

نظر جالب یک ریاضیدان درباره زن و مرد
روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره زن و مرد پرسیدند جواب داد: اگر زن یا مرد دارای (اخلاق) باشند پس مساوی هستند با عدد =1
اگر دارای (زیبایی) هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک می گذاریم=10

اگر(پول( هم داشته باشند دو تا صفر جلوی عدد یک می گذاریم=100

اگر دارای(اصل و مصب) هم باشند پس سه تا سفر جلوی عدد یک می گذاریم=1000

ولی اگر زمانی عدد یک رفت(اخلاق) چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست پس ان انسان هیچ ارزشی نخواهد داشت.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 12:21 :: نويسنده : mely

 


بیشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد.صرف نظر از صحت و سقم این گفته،بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنسی شما را هم بیشتر سازد.

شما امروز در این مقاله نکات سودمندی در مورد افزایش مایع منی خواهید آموخت.

۱- ترک سیگار:

سیگار علاوه بر تمام مضراتی که دارد،مقدار...................

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 12:14 :: نويسنده : mely

 


تحقیقات تازه پزشکی نشان می‌دهد که ضعف عملکرد ریه خطر بروز نارسایی ...



ضعف عملکرد ریه خطر نارسایی احتقانی قلب را افزایش می‌دهد

به نقل از خبرگزاری خاورمیانه، پژوهشگران دانشگاه نیویورک در تحقیقات خود دریافتند که کاهش عملکرد ریه و بیماریهای مزمن تاثیرگذار
..............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 12:7 :: نويسنده : mely

 


كاهش ویتامین ب، چه آسیبی به بدن می رساند؟
ایا می دانید کمبود ویتامین ب در بدن چه تاثیری ایجاد می کند



كاهش ویتامین «ب» منجر به ایجاد درماتیت، خارش و واكنش‌های پوستی می‌شود

یك متخصص تغذیه با بیان اینکه نیاسین از خانواده ویتامین B است و به حفظ رطوبت و جوانی پوست كمك می كند، گفت: این ویتامین با
........................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

 

 

 

چگونه ماهي قرمز سالم انتخاب كنيم و چگونه از آن نگهداري كنيم؟

 





با نزديك شدن به عيد نوروز، مردم كم كم به فكر براي بزرگداشت اين آئين ملي آماده مي شوند؛ لباس نو مي خرند، خانه تكاني مي كنند و براي تعطيلات نوروزي برنامه ريزي مي كنند؛ در كنار اينها، آرام آرام بساط تنگ هاي بزرگ و كوچك با ماهي هاي قرمز كوچولو در سطح شهر پهن مي شود و مردم براي سفره عيدشان نگاهشان را به اين تنگ هاي بلورين مي اندازند و رو به ماهي فروش زيباترين ماهي تنگ را........................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:6 :: نويسنده : mely

 


‌ابتدا باید قبل از هرگونه درمان نوع شوره مشخص شود که علت ایجاد شوره از کجاست...


یک متخصص پوست و مو گفت: سفید شدن مو بیشتر ارثی است و اینکه برخی فکر می‌کنند مصرف مداوم شامپوی ضدشوره سبب سفید شدن
......................

بقه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:4 :: نويسنده : mely

mantle_great_dane_1[1].jpg

 

 

 

خلاصه ای از مهمترین بیماریهای سگ




[size=18]حوه و زمان واکسيناسيون[/size]

بيماريهاي خطرناک نظيرهاري ، ديستمپر ، پاروو ويروس ، هپاتيت و لپتوسپيروز را مي توان با واکسيناسيون منظم درسگها پيشگيري نمود . اين پنج بيماري بي نهايت خطرناک بوده و مي توانند باعث مرگ سگها گردند و برخي از آنها نظير هاري و لپتوسپيروز به انسان سرايت مي کند . اولين سن واکسيناسيون 2/5 الي 3 ماهگي است و درخلال چند هفته و براساس تقويم واکسيناسيون ايمن سازي توله ها...............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:4 :: نويسنده : mely

رنگ چشم سبز
رنگ چشم سبز، نشان دهنده آنست که صاحبان آن شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند.
در تصمیم گیری ها، خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرور هستند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران سعی می کنند تا آخرین توان خود را مصرف کنند.

رنگ چشم آبی
دارندگان چشم های آبی دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند.
این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران تحمیل می کنند و به همین نسبت جرات و شجاعت ویژه ای هم به خرج می زنند. قابل توجه است که بیشتر چشم آبی ها طبیعت و احساساتی هنری و ملموس دارند.

رنگ چشم مشکی
صاحبان چشمان مشکی انسان هایی رویایی هستند که در فضای شاعرانه ای زندگی می کنند و همچنین بسیار دست و دل باز هستند. بسیار سعی می کنند با هرچه دارند به دیگران کمک کنند. این افراد همچنین دارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند.

رنگ چشم قهوه ای
چشم قهوه ای، سنبل مهربانی و محبت است و هرچه تیره تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه ای ها بسیار خون سردند و هرچه را که می خواهند به راحتی تصاحب می کنند. چنین به نظر می رسد که این افراد معنای عصبانیت را نمی شناسند و از آرامشی تمام نشدنی بهره مند هستند.

رنگ چشم خاکستری
صاحبان چشم های خاکستری دو دسته هستند، یا از شخصیتی آرام و با اعتماد به نفس برخوردارند و یا شخصیتی عصبی و انقلابی دارند و همیشه به دنبال آرامش می گردند ولی در مجموع انسان هایی سرسخت و سنگین دل هستند.

رنگ چشم عسلی
با وجود اینکه چشم عسلی ها انسان هایی خوش قلب هستند ولی با دیگران صریح نیستند. این افراد همیشه به دنبال دوست می گردند. چشم عسلی ها معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند.

پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:3 :: نويسنده : mely

 


تحقیقات جدید در آمریکا ثابت کرد که مصرف مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3، راه درمانی موثر برای مشکلات ضعف حافظه است.


امگا 3 درمان کننده موثر ضعف حافظه است

به نقل از نشریه آکادمی بیماریهای اعصاب آمریکا با عنوان Neurology، این تحقیقات نشان می‌دهد کمبود سطح اسیدهای چرب امگا 3 در خون باعث بروز مشکل ضعف حافظه و پس رفت آن
..............................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 18:58 :: نويسنده : mely

چینیها معتقدند بودند در شروع سال نو از بین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند . این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ، گربه ( خرگوش ) ، اژدها ( نهنگ ) ، مار ، اسب ، بز ( گوسفند ) ، میمون ، خروس ( مرغ و جوجه ) سگ و بالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد . سال ۱۳۹۱ به نام نهنگ می باشد ببینیم سال نهنگ برای ما چگونه خواهد بود.

سال اژدها ( نهنگ ) :
اژدها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی ، ناجوانمردی ، دورویی و شایعه پردازی فاصله می گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی شود؛ با این حال ، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست ؛ افزون بر این، به سادگی فریب می خورد ، ولی در عین حال ، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد . اژدها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد .
او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است ، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست . توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است . وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر ، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می کند . اژدها بد خلق ، سرکش ، لجوج ، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید . اما به رغم این ویژگی ها ، سخنان و پندهای او بسیار با ارزش است . مردم به گفته های او گوش فرا می دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است .

متولدین فروردین ماه = برج حمل سال نهنگ

طالع مشترک :
از پستی ها و دوروئی ها بدور است . خیلی زود گول می خورد . یک کمال گرا به معنای واقعی است . تند مزاجی و عصبانیت و یک رنگی از خصوصیات اخلاقی او به شمار می رود . قادر به
................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 18:55 :: نويسنده : mely

دنیایی را تصور کنید که در آن همه ی افراد مجرد روی پیشانیشان نوشته می شد و روی پیشانی افراد متاهل نیز وضعیتشان را می نوشتند. آیا به نظرتان زندگی اینطور شادتر نبود؟ مسلماً با این کار پیچیدگی زندگی کمتر می شد، مخصوصاً برای آن افرادی که پیوسته دنبال شخصی هستند تا به اندازه ی خودشان مشتاق برای ادامه رابطه باشد.

بله، اینطوری انتخاب ها در زندگی بسیار آسان تر میشد. اما حال که دنیا اینطوری نیست، ما باید با این واقعیت روبه رو شویم. اینکه بدانیم سمت چه کسی برویم که دست رد به سینه مان نزند کار دشواری است، اما باید یاد بگیریم.

کمی روی تکنیک های انتخاب همسر خودتان بیشتر دقت کنید و حرکاتتان را مرور کنید. من به شما کمک می کنم که بتوانید افراد مجرد را از متاهل تشخیص داده و بفهمید چه زمان یک شخص آمادگی لازم را برای برقراری رابطه دارد.


چه کسی آمادگی لازم را دارد؟

متاسفانه ما در دنیایی زندگی نمی کنیم که مجرد یا متاهل بودن افراد روی پیشانی هایشان حک شده باشد. تشخیص مجرد یا متاهل بودن بسیار دشوار و نیازمند زمان است و با یک دیدار قطعی نمی شود.

به خاطر داشته باشید که یک راه معین برای تشخیص این مسئله وجود ندارد. شما باید از ترفندها و راه های زیادی در این زمینه کمک بگیرید.

حالات ظاهری زنان مجرد

به اطراف نگاه می کند: در مهمانی ها و کلوب ها زنان متاهل معمولاً علاقه ای به اینطرف و آنطرف نگاه کردن نداشته و به دنبال همراهی برای خود نمی گردند. اما دخترهای مجرد پیوسته مشغول نگاه کردن به اطراف در جستجوی مردی برای همراهی.........................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, :: 9:18 :: نويسنده : mely

 


این عنصر آنزیم‌ها را فعال می‌کند، به بدن انرژی می‌دهد و به کار کردن بهتر بدن کمک می‌کند...


منیزیم از ریزمغذی‌هایی است که به جذب کلسیم کمک کرده و یکی از ضروری‌ترین املاح می‌باشد که باید به طور روزانه در رژیم غذایی گنجانده شود. این عنصر نقش حیاتی در حفظ سلامت استخوان‌ها و دندان دارد. به این معنی که بخشی از دندان و استخوان را می‌سازد و موجب استحکام استخوان‌ها می‌شود. منیزیم در بدن موجب تسکین اعصاب می‌شود و برای سلامت قلب، عضله و کلیه مهم و مفید است.

منیزیم همچنین موجب خواب بهتر
................

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 18:55 :: نويسنده : mely

در نمایشگاه خودرو که از 6 تا 15 آوریل 2012 در نیویورک برگزار خواهد شد قرار است این ماشین/هواپیما نمایش داده شود.این ماشین پرنده دارای بال های تاشو به طول 26 فوت است که با زدن یک دکمه در عرض 30 ثانیه باز شده و ماشین می تواند پرواز کند.این ماشین/هواپیما در حالی که مخزن سوختش پر باشد می تواند 460 مایل با سرعت 110 مایل بر ساعت پرواز کند.این ماشین توسط سازمان ملی ترافیک (NHTSA) و اداره هوانوردی فدرال به عنوان یک خودرو و هواپیمای ورزشی سبک و پاک معرفی شده است.در طول آزمایشات تصادف و ایمنی هم این خودرو سربلند بیرون آمده است.این ماشین دارای لاستیک هایی با جنسی متفاوت با سواری های دیگر است که برای فرود مقاومت بالایی دارد،همچنین از مواد پلی کربنات به جای شیشه در این خودرو استفاده شده است که در برخورد پرندگان خطر شکست شیشه را ندارد.


001.jpg

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 18:54 :: نويسنده : mely

 


زمانی که فردی دندان هایش را از دست می‌دهد، همزمان هم دچار مشکلات کارکردی (جویدن) و هم مشکلات زیبایی می‌شود.



از لحاظ تئوری، کاشت دندان مفیدتر است زیرا ثابت است و همیشه در محل دندان های از دست رفته در دهان می‌ماند. اما در عمل این روش همیشه قابل اجرا نیست و می‌توان الویت های دیگری را در نظر گرفت. مثلاً می‌توان از دندان مصنوعی متحرک بهره.............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
راهـکارهای جـالب، عجیـب و موثـر

برای کاهـش دردهای جسمانی

 


می دانیم که درد جسمانی علامت و نشانه ایجاد مشکل و ناهنجاری در بدن است ضمن اینکه عوامل مختلفی باعث درد و ناراحتی جسمانی می شوند. بطوریکه بعضی از این عوامل موقتی و برخی نیز طولانی مدت و نیازمند دارو و درمان هستند... در این ایمیل ترفند هایی برای شما دوستان پرشین استار بیان خواهد شد که شما با دانستن و بکار بستن آنها، بعضی از دردها را می توانید موقتا کاهش بدهید.

خارش گلو : وقتی کودک بودید، قلقلک دادن زیر بغل شما یک سرگرمی جالب بود. حالا در بزرگسالان هم می توان از این ترفند برای رهایی از مشکل خارش گلو استفاده کرد. وقتی که سلول های عصبی گوش تحریک بشوند، باعث اسپاسم عضلات گلو و گردن شده و در نتیجه شما را از شر خارش گلو راحت می کنند. پس قلقلک دادن گوش، باعث رفع خارش گلو می گردد!

صداهای فراصوت بالاتر از حد آستانه شنوایی را تجربه کنید : اگر در محلی شلوغ و پر سر و صدا هستید، بطرف راست خم شوید و سعی کنید با گوش راست بشنوید! چون گوش راست برای شنیدن حرفهای تند و سریع مناسب تر است و گوش چپ برای تمیز و تشخیص دادن تن های موسیقی، قوی تر است.

بر درد آمپول غلبه کنید : به راحتی با سرفه کردن در حین تزریقات، می توانید درد آمپول را کاهش دهید. البته نه آن سرفه ای که تزریقات چی را چنان بترسانید که منجر به شکستن سرنگ در عضله تان شوید. چراکه سرفه کردن در اصل یک ترفندی است که باعث افزایش سریع و موقتی فشار در قفسه سینه شده و مسیرهای عصبی درد را..................
 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 18:44 :: نويسنده : mely

 


برای خشك كردن موها پس از استحمام بهتر است اجازه دهید آنها به حالت طبیعی در معرض هوا خشك شده و در صورت استفاده از حوله آن را فقط بر موها فشار داده و از مالش شدید اكیداً خودداری نمایید...


سشواركردن در صورتی كه از باد خیلی داغ استفاده نشود، فاصله سشوار از موها بیشتر از بیست سانتی متر باشد و استفاده ازآن از هفته ای2 – 1 بار تجاوز نكند، ممانعتی
......................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 21:14 :: نويسنده : mely

 


حالا كه از پله‌ها بالا می‌رود علاوه بر این‌كه نفس‌نفس می‌زند زانوهایش نیز درد می‌گیرد.سنش زیاد نیست اما وزنش چرا...


خودش هم می‌داند كه این وزن زیاد دلیلی برای ایجاد این مشكلات است، اما هركسی چیزی می‌گوید؛ از قرص‌های لاغركننده گرفته تا پیاده‌روی و دویدن، ولی هنوز پاسخی برای این سوالات پیدا نكرده است كه آیا زانو دردش علاجی دارد یا نه؟ آیا كاهش وزن برای بهبود زانو درد
.......................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 21:12 :: نويسنده : mely

 


فقر آهن یکی از شایع‌ترین اختلالات تغذیه‌ای در کشورهای در حال توسعه است و مهم‌ترین علت کم ‌خونی تغذیه‌ای در کودکان و زنان در سنین باروری است.


از مهم‌ترین ریزمغذی‌ها جهت خون‌سازی که کمبود آنها موجب بروز کم‌‌خونی می‌شود می‌توان به آهن، ویتامین ب۱۲ و اسید فولیک اشاره کرد.

فقر آهن یکی از شایع‌ترین اختلالات تغذیه‌ای در
...............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 21:10 :: نويسنده : mely

 


کنترل سطح کلسترول خون کار نسبتا ساده ای بوده و باید از غذاهای کم چربی و کم کلسترول باید استفاده کرد...


دکتر داوود کاظمی صالح، دارای رتبه ممتاز بورد تخصصی قلب و عروق اظهار داشت: در مقدار مصرفی روزانه كلسترول متخصصان قلب توصیه می کنند که باید میزان دریافتی روزانه کلسترول کمتر از دویست میلی گرم باشد.

وی گفت: گیاهان حاوی کلسترول نیستند بنابراین تمامی
......................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : mely


اگر می بینید همسرتان در مورد مسائلی حتی کم اهمیت که برایش بازگو می کنید مشتاقانه اظهار نظر و ارائه پیشنهاد می کند، نشانه این است که او شما را بسیار دوست دارد و حتی کوچکترین مسائل شما نیز برای او دارای اهمیت است.



در صورتیکه شما به..........................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 14:47 :: نويسنده : mely

تحقیقات در انگلیس هشدار داد که خوابیدن کمتر یا زیادتر از حد طبیعی در روز باعث ضعف قدرت ذهنی و درک زنان می‌شود و مغز آنها را به طور میانگین هفت سال پیر می‌کند.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 18:38 :: نويسنده : mely

 


بیشتر خانم‌ها دوست دارند همیشه پوستی شفاف و شاداب داشته باشند؛ به‌خصوص اگر قرار باشد لباس عروسی به تن کنند و برای یک شب هم که شده، گل سر سبد مجلس باشند...


استفاده از انواع کرم‌های شیمیایی آرایشی، می‌تواند به سادگی آنها را به این هدف برساند اما اگر قرار است به این زودی‌ها جشن عروسی‌تان را برگزار کنید، پیشنهاد دیگری برایتان داریم؛ از همین امروز، به مدت 10 روز برنامه صبحانه خود را تغییر دهید و صبحانه پیشنهادی ما را روی میز بچینید. خوردن
.....................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 19:40 :: نويسنده : mely

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 19:33 :: نويسنده : mely

مطالب بسیار زیبا و خواندنی برای شما!!!

1- داوینچی همزمان با یک دست می نوشت و با یک دست نقاشی می کرد !

2- هیتلر از مکان های بسته وحشت داشت !

3- مار می تواند تا نیم ساعت بعد از قطع شدن سرش نیش بزند !

4- هر انسان تا 8 دقیقه بعد از قطع گردنش هنوز به هوش است !
5- اغلب مارها 6 ردیف دندان دارند !

6- وقتی به خورشید نگاه می کنید 8 دقیقه قبل از آن را مشاهده می کنید !

7- قلب میگو در سر آن واقع است !

8- ظروف پلاستیکی تقریبا 50 هزار سال در
................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 12:46 :: نويسنده : mely

 


در طی چند سال اخیر در مورد اینکه آلزایمر چیست؟ چه کسانی به آن مبتلا می شوند؟ تاثیرات آن بر زندگی بیماران چگونه است؟ و … ، تصورات غلط بی شماری به وجود آمده است.

 


این تصورات غلط به علائم بیماری متصل شده و به ما اجازه نمی دهند تا شناخت دقیقی از بیماری پیدا کنیم.

انجمن جهانی آلزایمر معتقد است که اگر از
.......................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

شرق نوشت:
براساس آمارهاي سايت NetIndex از ميان 170كشور جهان، كشور ايران در رتبه 164 ميانگين سرعت اينترنت قرار گرفته است كه برخي از كشور‌هايي كه از ما جلوتر هستند شامل: افغانستان هشت رتبه بالاتر از ما، عراق 10 رتبه بالاتر از ما، مغولستان 120 رتبه بالاتر از ما و قرقيزستان 115 رتبه بالاتر از ايران هستند.

اين در حالي است كه قيمت اينترنت در ايران گران‌ترين قيمت ممكن در دنيا به نسبت سرعت و كيفيت و حجم دانلود است. براي مثال در كشور بلغارستان به ازاي هر 1Mbps قيمتي كه دريافت مي‌شود، 67/0 دلار در ماه است. قيمت معمول يك سرويس 40 مگابيتي با حجم نامحدود ماهيانه در دنيا حدود 30 دلار در ماه است.

از طرفي رفع محدوديت حجمي در استفاده از اينترنت پرسرعت كه اكنون سه سال از تصويب آن مي‌گذرد، هرگز اجرايي نشد و علت آن هم كاهش سرعت اعلام شد. زيرا هر كاربر در واقع از جرياني در اينترنت استفاده مي‌كند كه اشتراكي بين وي و حداقل 10 نفر ديگر است. همچنين قيمت اينترنت 256 كيلوبيت و 512 كيلوبيت به صورت اختصاصي و غيراشتراكي با حجم ماهيانه 80 و 160 گيگابايت برابر تقريبا260 و 520 هزار تومان است. با اين قيمت شما در استاندارد جهاني مي‌توانيد به مدت دو سال از اينترنت پرسرعت با سرعت بالاي 50 مگابيت و حجم نامحدود بهره‌مند شويد.

حال با تمامي موارد ياد شده، وضعيت اينترنت در ايران در حالي مطرح مي‌شود كه ارايه خدمات اينترنت در ايران با محدوديت سرعت دسترسي و پهناي باند براي كاربران خانگي همراه است و متاسفانه از زماني كه اين محدوديت‌ها اعمال شده است، مسوولان به‌صورت روشن و واضح دليل وضع اين محدوديت‌ها را...............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 16:33 :: نويسنده : mely

گاهی اوقات ممکن است دهان شما بوی بد و نامطبوع بگیرد که هم برای خودتان و هم برای دیگران آزار دهنده است و چه بسا که حتی شما را از ارتباط گرفتن با دیگران گریزان می‌کند.

التهاب لثه، باقی ماندن غذا بین دندان‌ها، عفونت‌های تنفسی، سینوزیت، مشکلات گوارشی، بیماری دیابت، استفاده از غذاهای گوگرددار مثل سیر وپیاز و استعمال سیگار از علل شایع بوی بد دهان است که قابل پیشگیری و درمان است.

در این مطلب چند شگرد خانگی ساده و بی دردسر برای رفع بوی بد دهان و مطبوع کردن بازدم ارائه شده است. هر یک از این روش‌ها به پاک‌سازی فضای دهان کمک می‌کنند و میزان مواد سمی را در آن به حداقل می‌رسانند. این راهکارها عبارتند از:


1- جویدن مقداری سبزی جعفری موجب کاهش بوی بد دهان که ناشی از خستگی روزانه و نخوردن غذا است، می‌شود. مصرف جعفری بعد از غذا به تازه شدن بازدم کمک می‌کند. جعفری منبع غنی از کلروفیل است که به عنوان یک خوشبوکننده طبیعی دهان عمل می‌کند. این
..............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 17:55 :: نويسنده : mely

 

 

کسانی که در غم اندوه به هم خوردن رابطه یی هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقا برعکس آنچه که باید را انجام دهند. به همین خاطر گاهی صدمه ی جبران ناپذیری را به رابطه شان می زنند. در هر فاجعه یی، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است. رابطه ی............
بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 21:45 :: نويسنده : mely

 


دانشمندان دریافته‌اند آب انار به علت دارا بودن آنتی اکسیدان برای قلب مفید است...


به نقل از دیلی‌میل خوردن روزانه یک لیوان آب انار می‌تواند میزان فشار خون را تا یک سوم کاهش دهد. کارشناسان تغذیه هفت نوع آب میوه شفابخش را برشمرده‌اند که اثرات خارق‌العاده‌ای بر سلامت انسان دارد.

آب انار: به عضله قلب کمک می‌کند، مملو از آنتی‌اکسیدان است و مانع بسته شدن عروق قلبی می‌شود که همچنین مانع
..............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 9:14 :: نويسنده : mely

 

 


ویتامین E تاثیرات مستقیمی را بر روی پوست دارد ، اما چگونه باید این ویتامین را مصرف کرد؟


ویتامین E‌ جزو ویتامین‌های قابل حل در چربی است و خانواده توکوفرول‌ها را گرد هم آورده است.
آلفا توکو فرول فعالیتی آنتی‌اکسیدانی دارد و از جالب‌ترین نوع توکوفرول‌ها است. از جمله باقی آنها می‌توان به بتاتوکوفرول، گاماتوکوفرول و دلتا توکوفرول اشاره کرد. ویتامین E در روغن‌های گیاهی مثل
...............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 9:12 :: نويسنده : mely

مرد فروردین و زن….

فروردین+ فروردین = پیوندی آتشین
فروردین+اردیبهشت = پیوندی کاملا عشقی
فروردین+خرداد = خوش دل و امیدوار
فروردین+تیر = اختلاف فراوان
فروردین+مرداد = شدید
فروردین+شهریور = سرد و گرم
فروردین+مهر = کمی غیر ممکن
فروردین+آبان = خیلی با حرارت
فروردین+آذر = پر از ماجرا جویی
فروردین+دی = هیجانات فراوان
فروردین+بهمن = شگفت انگیز
فروردین+اسفند = توام با مشکلات

مرد اردیبهشت و زن…

اردیبهشت+فروردین =
پر شور و هیجان
اردیبهشت+ اردیبهشت = خیلی مناسب
اردیبهشت+خرداد = پیوندی نا موفق
اردیبهشت+تیر = اتحادی عمیق
اردیبهشت+مرداد = کاملا دوست داشتنی
اردیبهشت+شهریور = تشریک مساعی زیاد
اردیبهشت+مهر = جسمانی و شهوانی
اردیبهشت+آبان =.........................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 12:8 :: نويسنده : mely

مردی در انگلیس پس از طی مدت حاملگی ، فرزند خود را به دنیا آورد.

به گزارش سه نسل به نقل از روزنامه انگلیسی ” دیلی اکسپرس “، مرد ۳۰ ساله ای در انگلیس به عنوان اولین مردی که بچه به دنیا می آورد شناخته شد.

” جوانا داریل ” مرد دو جنسه ای دارای دستگاه تناسلی زنانه است و بعد از تغییر جنسیت به مرد همچنان بخش تولید مثل خود را حفظ کرده است.






جوانا به خبرنگاران گفته است که سال گذشته از داروهای هورمونی برای فعال کردن رحم خود استفاده کرده و بعد از آن باردارشده است.

وی پس از دو مرد امریکایی و اسپانیایی سومین مرد جهان است که با تولد فرزند، به مادر تبدیل شده است.

فرزند جوانا روز دوشنبه گذشته در یکی از بیمارستان های انگلیس متولد شد.

منبع:فان فارس

پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 22:46 :: نويسنده : mely

ساختمان‌هایی که هنگام زلزله نامرئی می‌شوند

فناوری - پژوهشگران نشان داده‌اند می‌توان با تولید ردایی نامرئی، ساختمان‌ها را در برابر امواج زمین‌لرزه نامرئی کرد. امواج زلزله از کنار این ساختمان‌ها که توسط پلاستیک فشرده پوشیده شده‌اند، عبور خواهند کرد.

محبوبه عمیدی: نامرئی شدن که تا همین چند سال پیش تنها بخشی هیجان‌انگیز از داستان‌ها و فیلم‌های علمی‌تخیلی بود به کمک محققان متعدد پا به دنیای علم و فناوری گذاشته و امروزه می‌توان به کمک آن اجسام را در برابر امواج نور و صدا نامرئی کرد؛ اما تازه‌ترین تلاش ریاضی‌دانان دانشگاه منچستر می‌تواند به تولید ردایی نامرئی (شبیه آن‌چه هری پاتر می‌پوشید) منجر شود که برای نامرئی کردن ساختمان‌ها در برابر لرزش زمین و امواج زلزله به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش ساینس دیلی، دکتر ویلیام پارنل و همکارانش در دانشکده ریاضیات دانشگاه منچستر که روی تئوری نامرئی کردن ساختمان‌ها کار می‌کنند، موفق شده‌اند نشان دهند با پوشاندن اجزای ساختمان در پوششی از پلاستیک فشرده می‌توان آن را در برابر امواج قوی ارتعاشی مانند امواج حاصل از زلزله یا دیگر بلایای طبیعی نامرئی کرد و باعث شد این امواج ساختمان را نبینند و به سادگی از اطراف آن عبور کنند. در نتیجه (از لحاظ تئوری) آسیبی که به سازه و اجزای داخلی آن خواهد رسید، بسیار ناچیز خواهد بود.

فرایند نامرئی کردن می‌تواند از ساختمان‌های حساسی مانند نیروگاه‌های اتمی، مراکز حساس دولتی و حتی دکل‌های فشار قوی در برابر بلایای طبیعی و حملات تروریستی احتمالی حفاظت کند.

این آخرین دستاورد فناوری پنهان کردن اجسام در برابر امواجی است که می‌توانند نور، صدا یا ارتعاشی باشند. اولین تلاش‌ها برای دستیابی به این فناوری تنها 6 سال پیش آغاز شد، اما علی‌رغم اهمیتی که حفاظت از ساختمان‌ها در برابر بلایای طبیعی دارد، کمتر کسی به سراغ امواجی مانند امواج ارتعاشی زلزله رفته که در محیط‌های جامد تشکیل می‌شوند.

دکتر پارنل می‌گوید: «ابتدا برای نامرئی کردن اجسام در برابر امواج نور و پس از آن امواج صوتی تلاش شد، اما کار روی امواج الاستیک چندان ساده نبود، چون در حالت عادی امکان نداشت بتوان از مواد موجود در طبیعت برای نامرئی شدن در برابر این امواج استفاده کرد. ما نشان دادیم که از لحاظ نظری می‌توان با استفاده از موادی مانند پلاستیک که تحت فشار تولید شده‌اند، ماده را در برابر بخشی از امواج الاستیک نامرئی کرد و در حال حاضر برای انجام آزمون‌های آزمایشگاهی و جمع‌آوری اطلاعات بیشتر برای اثبات آن تلاش می‌کنیم. این تحقیق نشان می دهد ما بالقونه توان کنترل مسیر و سرعت امواج الاستیک را داریم. این نتیجه مهم است چون در بسیاری از موارد مانند فناوری نانو می‌خواهیم اجزای گوناگونی مانند الکترون‌ها را هدایت کنیم. اگر بتوانیم این نظریه را عملی کنیم، امکان حفاظت از ساختمان‌های متعدد یا حداقل بخش‌های بسیار حساس هر ساختمان را خواهیم داشت»
.

پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 22:44 :: نويسنده : mely

تعیین شخصیت با استفاده از تاریخ تولد:در این مطلب هر تاریخ تولد با رنگی مشخص شده است و شما میتوانید با در نظر گرفتن تاریخ تولد خود و رنگ آن پی به نتیجه ببرید


در صورتی که تاریخ تولد شما اول فروردین ماه باشد: رنگ شما سیاه است.

در صورتی که تاریخ تولد شما بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد: رنگ شما ارغوانی است.

در صورتی که تاریخ تولد شما بین 12 تا 21 فروردین باشد: رنگ شما سرمه ای است.

در صورتی که تاریخ تولد شما بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد: رنگ شما نقره ای است.

در صورتی که تاریخ تولد شما بین یکم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشد: رنگ شما سفید است.

در صورتی که تاریخ تولد شما بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد: رنگ شما آبی است.

در صورتی که تاریخ تولد شما بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد: رنگ شما طلایی است.

در صورتی که تاریخ تولد شما بین 4 خرداد تا 13 خرداد باشد: رنگ شما شیری است.

در صورتی که تاریخ تولد شما بین 14 خرداد تا 23 خرداد ماه باشد: رنگ شما خاکستری است.

در صورتی که تاریخ تولد شما بین 24 خرداد تا...........

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها